Ryggont.

Hejhej,

Idag när jag åkte till skolan så skulle jag vända mig om i bussen och då knakade min rygg till och jag fick jätte ont i den och fick någon slags knöl där. Jag gick upp till skolsyster men såklart var hon inte där som vanligt och det tog ända tills skolans slut innan någon gjorde nått eftersom lärarna inte brydde sig. Så lite senare kom min pappa och hämta mig och tog mig till sjukan och var skit förbannad på lärarna så han ska typ ringa till rektorn och gnälla. Visst jag tycker han över reagerar lite men det är lika bra att våran rektor får höra något nån gång för hon har gjort våran skola till den sämsta vi har ingenting och då menar jag verkligen ingenting, och vi ska få gå en halvtimme extra i skolan för att hon tycker det och vi ska få maten senare för hon tycker det och vi får inge mellanmål för hon tycker de. Visst jag kanske låter lite gnällig men sur blir man ju! Men iaf på lördag blir det nog ändå Mela eftersom hennes snälla ägare var så snäll och tänkte skjusa henne på veterinärbesiktning. tur att det finns snälla människor i alla fall! Dagen har ju alla fall inte varit på min sida idag riktigt men det blir nog bättre eftersom på lördag kommer Lina Wingstedt. Saknar henne verkligen, hon är en av dom 5 jag skulle kunna offra mitt liv för! Jag tänkte bara säga att jag har fixat kategorierna och har nu fått en ny kategori som heter tips ♥, och på den kommer det komma upp lite tips på alla olika saker som tex smink eller hästar och sånt! Hoppas ni gillar det och glöm inte att kommentera för då blir jag glad =)



Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-25 @ 22:36:41
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0