Teenage dream!

Hejhej,

Jag har inte varit så bra på att uppdatera nu. Men jag har välidgt mycket att göra också eftersom jag har skaffat en häst nu som kommer på lördag! Super glad, Jag brukar inte dela med mig om mina intressen för hästar eftersom väldigt många har inte intresset för dom och för att jag har så många andra intressen också men hästar är nog min största passion. Tänkte lägga upp en bild sen jag hade foto dag med Räkan och nej jag har verkligen ingen bra kamera, det är en helt vanlig digital kamera på 8 megapixel. Men eftersom jag inte har värsta intresset för att fota, så duger den väldigt bra. Dessutom så kommer ju min häst nu på Lördag (Lindholms cloud dancer) då blir det nog några foten som kommer upp på lite mer hästar, men ni får ta och stå ut lite. Så jag bjuder på en bild som jag har tagit på Räkan och en på mig och Rolo som Josefin huss har tagit!
                                      
                                                  


 
                                    (Räkan)




                                      (Jag)

Kommentarer
Postat av: carolin

Höll också på med hästar förut, saknart!

Har skrivit om Första intryck och Fördomar i bloggen, titta gärna in och kommentera en rad eller två! :)

2010-08-24 @ 21:24:21
URL: http://carolinkarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0